مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 00:002021-12-09سياسي

در بحران کرونا بیش از 150مدافع سلامت تقدیم انقلاب کرده ایم


معاون پارلمانی نظام پرستاری کشور گفت: در سال گذشته به مناسبت هفته پرستار یادواره شهدای مدافع حرم برگزار شد و تا امروز بیش از 150 شهید مدافع سلامت تقدیم انقلاب کرده ایم.

- ایسنا/کرمان معاون پارلمانی نظام پرستاری کشور گفت: در سال گذشته به مناسبت هفته پرستار یادواره شهدای مدافع حرم برگزار شد و تا امروز بیش از 150 شهید مدافع سلامت تقدیم انقلاب کرده ایم.

محمدتقی جهان پور در حاشیه جشن روز پرستار در گفت و گو با ایسنا افزود : در سال گذشته بلوار ورودی بیمارستان پاستور در روز پرستار نام گذاری شد و امسال هم تندیس پرستار در ورودی بیمارستان نصب و رونمایی می شود.

معاون پارلمانی نظام پرستاری کشور افزود: دعوت از تعدادی از مدافعان سلامت در هفته آینده در صحن علنی شورا جهت تجلیل و هم چنین تمام وسایل نقلیه با نوشته نگار لبیک یا زینب در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن تبریک روز پرستار عنوان کرد: پرستاران که با صبر زینب گونه خود سعی دارند در مقابل سختی ها بایستند تا جانی دوباره به بیمار ببخشند.

پزشکان ما به خصوص جامعه پرستاری یک آزمون سربلند را گذراندند و در آن روزهایی که همانند روز قیامت هرکس برای در امان ماندن از کرونا به فکر خودش بود، این انسان های شریف ایستادند و شخصا از نزدیک می دیدم که چه شجاعت، عزم و همتی در آن ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحران کرونا بیش از 150مدافع سلامت تقدیم انقلاب کرده ایم

در بحران کرونا بیش از 150مدافع سلامت تقدیم انقلاب کرده ایم