مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 01:402021-12-09پزشكي

ماراتن 22 ماهه پرستاران در روزهای سختِ سلامت


شیفت های کاری طولانی، کار سخت، فشرده و پر استرس با لباس هایی که حتی حرکت کردن با آنها سخت است، قراردادهای استخدامی که هر سال نگران تمدید آن هستند، - حقوق هایی که متناسب با زحمت و سختی کارشان نیست و.

همگی یادآور شغلی است که در روزهای سخت و نفس گیر کرونا با اینکه خودشان حال خوشی نداشتند اما بر بالین بیماران ماندند و بار دیگر صحنه های ایثار و فداکاری را در مراکز درمانی رقم زدند؛ پرستارانی که همچنان بار مهمان ناخوانده ای که از اسفند 98 به ایران آمده را بر دوش می کشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درست از 662 روز قبل بود که زندگی ها رنگ و بوی دیگری گرفت؛ رنگی به سیاهی روزهای تاریک کرونا؛ چه عزیزانی که پر کشیدند و امیدهایی که از دلها رخت بربست، از یکدیگر فاصله گرفتیم تا مبادا نزدیکی مان به هم دیگر به انتهای جدایی ختم شود و.

در تمام این مدت مهمان ناخوانده ای در میان ما جا خوش کرده بود که همه چیز را دستخوش تغییرات بزرگ و سخت کرد.

به خود آمدیم و دیدیم غم بر دل هایمان نشسته و سایه ترس و مرگ بر سر شهر طنین انداز شده بود؛ با این حال اما استقامت ادامه داشت.

چشم باز کردیم و دیدیم در بحبوحه جنگی تمام عیار با این منحوس نامریی گرفتار شدیم؛ در این شرایط اما عشق و امید، ریشه در باور زنان و مردانی داشت که در مقابل تندباد غریب کرونا ایستادند و خود سپر بلا شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن 22 ماهه پرستاران در روزهای سختِ سلامت

ماراتن 22 ماهه پرستاران در روزهای سختِ سلامت