مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-10سياسي

ورامین شهردار ندارد/درخواست از وزارت کشور برای تعیین تکلیف شهردار


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه این شهر ماه ها است که شهردار ندارد گفت: از وزارت کشور می خواهیم برای تصدی شهرداری ورامین تعیین تکلیف کند.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی: امروز مشکل جدی ما در زمینه فرهنگی و اجتماعی است، اگر نهادهای فرهنگی و در رأس آن این شورا به موقع تصمیم می گرفت و تصمیمات اجرایی می شد بسیاری از مشکلات را نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان نیز در رده های مختلف به فکر مشکلات فرهنگی باشند افزود: باید با مظاهر ضداخلاقی و ضد فرهنگی مبارزه کرد.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: از 20 تا 26 آذرماه هفته قرآن، عترت و معارف در مدارس است، آموزش و پرورش رسالت بزرگی در این زمینه بر عهده دارد، قرآن و عترت دو ارث ارزشمند پیامبر اسلام است، باید در این تبلیغات مسموم دشمنان اسلام به قرآن پناه ببریم، چقدر در خانه ها و مدارس و جامعه به قرآن عمل می کنیم، آموزش و پرورش باید با تمام توان در این زمینه فعالیت کند.

محمودی گفت: باید آموزش و پرورش زمینه اتصال دانش آموزان و جوانان را با مساجد و نمازهای جمعه ایجاد کند، این اتصال فراهم می شود که خود معلمان و مدیران آموزش و پرورش مسجدی و قرآنی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین شهردار ندارد/درخواست از وزارت کشور برای تعیین تکلیف شهردار

ورامین شهردار ندارد/درخواست از وزارت کشور برای تعیین تکلیف شهردار