مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-10اقتصادي

مشکل جدی کوره های آجرپزی کوار در پی افزایش نرخ سوخت


با افزایش 550 درصدی قیمت های انرژی، دیگر هیچ کوره ای در کوار قادر به پرداخت هزینه سوخت و ادامه کار نیست و به طور قطع همه در آستانه تعطیلی قرار خواهند گرفت.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان کوار بر لزوم دغدغه مندی مسئولان این شهرستان بر حل مشکلات مردم در حوزه اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: گران بودن انرژی گاز برای کوره داران شهرستان کوار سخت شده است.

وی با بیان اینکه 100 کوره آجرپزی در کوار وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد 70 واحد فعال است که با افزایش قیمت ها توان ادامه کار برای این صنف سخت شده است .

امام جمعه کوار عنوان کرد: قیمت گاز از سال 1400 بر اساس نرخ خوراک پتروشیمی و صنایع محاسبه شده که با این اوصاف دراوایل سال افزایش 200 درصدی و در مهر و آبان ماه حدود 500 درصد نسبت به سال گذشته بهای گاز افزایش داشته است.

گشول تصریح کرد: با این افزایش بی رویه قیمت های انرژی، دیگر هیچ کوره ای قادر به پرداخت هزینه سوخت و ادامه کار نیست و قطعاً در آستانه تعطیلی قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار زیانبار خشکسالی های پیاپی برای کشاورزان منطقه کوار اشاره کرد و گفت: لازم است تا متولیان بخش کشاورزی شهرستان کوار پیگیر بیمه کشاورزان باشند و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای تولیدکنندگان، موانع پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جدی کوره های آجرپزی کوار در پی افزایش نرخ سوخت

مشکل جدی کوره های آجرپزی کوار در پی افزایش نرخ سوخت