مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-10سياسي

حل مشکل آلودگی هوای مشهد خیلی ساده است


مسئولان ما باید در این عرصه اقدام کنند و با آلودگی هوا مقابله داشته باشند؛ حل این مشکل خیلی ساده است و باید اقدام قطعی صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه اول در موضوع تقوای عملی در ارتباط با تقوای عملی در ارتباطات اجتماعی بود؛ رفتار های اجتماعی براساس تقوای عملی تبیین می شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: منع ستیزه جویی و دشمن تراشی از دیدگاه اسلام مصادیق تقوای عملی است.

آیت الله علم الهدی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد صدیقه صغری؛ زینب کبری (ع) تاکید کرد: وجود مقدس حضرت زینب (س) بزرگترین عظمت و امتیاز و شخصیتش این بود که زن را از حاشیه تاریخ به متن تاریخ آورد؛ تا قبل از وجود مقدس ایشان زن در حاشیه تاریخ بود و در تمام مکاتب غیردینی امروز ما هم زن در حاشیه تاریخ است.

امام جمعه مشهدمقدس تصریح کرد: مریم را خداوند متعال بر جهانیان برتری داد، اما طبق فرموده خداوند متعال این عظمت در سایه فرزند بزرگوارش حضرت عیسی (ع) بود، اما حضرت زینب (ع)، تاریخ ساز شد نه به عنوان اینکه نواده رسول الله است بلکه خود به عنوان یک بانوی قهرمان سازنده تاریخ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آلودگی هوای مشهد خیلی ساده است

حل مشکل آلودگی هوای مشهد خیلی ساده است