مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-10سياسي

فرهنگ جامعه باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان حضرت زینب (س) را بهترین الگو برای پرستاران دانست و گفت: پرستاران باید فخر و مباهات کنند که روز ولادت چنین بانوی بزرگواری بعنوان روز پرستار تعیین شده است .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان حضرت زینب (س) را بهترین الگو برای پرستاران دانست و گفت: پرستاران باید فخر و مباهات کنند که روز ولادت چنین بانوی بزرگواری بعنوان روز پرستار تعیین شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب افزود: فرهنگ جامعه باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد و پرستاری تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار نیست، بلکه دمیدن روح زندگی در تن رنجور بیمار است.

امام جمعه زاهدان در ادامه بیان کرد: مدافعان سلامت این روزها با از خود گذشتگی در حال خدمت رسانی به بیماران، به ویژه بیماران کرونایی هستند.

محامی گفت: پرستاران باید با الگو گرفتن از حضرت زینب(س) در تمامی ابعاد زندگی ایشان را سرمشق خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه این شخصیت ارزشمند حضرت زینب(س) نتیجه پرورش یافتن در دامان حضرت زهرا(س) و الگوی تربیتی امام علی (ع) است افزود: حضرت زینب(س) را از لحاظ اخلاق و رفتار باید الگوی خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جامعه باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد

فرهنگ جامعه باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد