مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-10سياسي

کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت کاری دولت باشد


افزایش بی رویه قیمت ها قابل قبول نیست و انتظار می رود دولتمردان برای مهار گرانی کالاهای اساسی و ایجاد آرامش در جامعه تلاش جدی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: زحمات و تلاش های کادر درمانی به ویژه پرستاران شایسته والاترین تقدیر هاست.

وی افزود: در دوران کرونایی نیز شاهد مجاهدت وصف ناشدنی کادر درمانی به ویژه پرستاران بودیم و بدون شک اجر خدمات و زحمات آنها پیش خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته از تلاش های دولت سیزدهم برای تأمین واکسن کرونا در کشور تقدیر کرد و گفت: همانطور که دولتمردان در تأمین واکسن موفق شدند انتظار می رود در مهار تورم و گرانی کالاهای اساسی هم تلاش ویژه داشته باشند.

ماموستا رستمی افزود: گرانی سرسام آور کالاهای اساسی موجب نگرانی و بروز مشکلات فراوانی برای خانواده ها شده است لذا انتظار می رود دولتمردان با اهتمامی جدی در راستای کنترل بازار و کاهش قیمت ها قدم بردارند.

امام جمعه سنندج از فقر به عنوان ریشه بسیاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی نام برد و گفت: باید دولتمردان برای کاهش فقر و کمک به نیازمندان جامعه برنامه هایی عملیاتی و تأثیرگذار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت کاری دولت باشد

کنترل قیمت کالاهای اساسی اولویت کاری دولت باشد