مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-10سياسي

غربی ها در مذاکرات هسته ای به دنبال حواشی هستند


در این دوره نه آمریکا و نه کشورهای اروپایی کاری با اصل مذاکره ندارند و دنبال حواشی هستند و در مقابل ایران روی مواضع خود قاطعانه ایستاده است.

- ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) اظها: کرد پنجم جمادی الاول ولادت بانویی است که در کسب کمالات و رسیدن به مقامات بلند معنوی، جایگاه رفیعی دارد و خود نیز دستگیری دارد و در این زمان انسان هایی مخلص باروح بلند و الهی برای دفاع از این حریم نورانی به مقامات بلند معنوی رسیدند و عرشی شدند که خدای تعالی بر درجات همه مدافعان حرم زینبی بخصوص حاج قاسم افزوده بگرداند.

وی با تأکید بر اینکه شمارش فضائل و بیان کرائم وجودی عقیله بنی هاشم، نائبه الزهرا، کعبه الرزیا، ام المصائب، زینب کبری علیهماالسلام سخت است و فرصت زیاد می طلبد، اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم حضرت زینب که در تمام زندگی او نمود داشت، علاوه بر حمایت جدی در همه عرصه ها، تبعیت محض در رفتار و گفتار از اوامر ولایت امام عصر خودش بود که جای بحث فراوان دارد.

امام جمعه کرج بابیان اینکه حضرت زینب با بصیرت کم نظیرش، اطاعت از امام را به عنوان محور هدایت و ثبات جامعه معرفی می کرد، گفت: در خطابه کوفه، به عنوان یکی از مسائل اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها در مذاکرات هسته ای به دنبال حواشی هستند

غربی ها در مذاکرات هسته ای به دنبال حواشی هستند