مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-10سياسي

جنگ روانی صهیونیست ها علیه ایران از روی عجز است نه تهدید


امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه تهدیدهای لفظی رژیم صهیونیستی برای فشار به غربی ها است تا از ایران امتیازات بیشتری بگیرد گفت: جنگ روانی صهیونیستها علیه ایران از روی عجز است نه تهدید.

- ، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اشاره به اینکه جنگ روانی صهیونیست ها علیه ایران از روی عجز است نه تهدید اظهار داشت: تهدیدهای لفظی رژیم صهیونیستی برای فشار به غربی ها است تا از ایران امتیازات بیشتری بگیرد.

امام جمعه پردیس بیان داشت: ضروری است که برای رفع مشکلات فرهنگ سازی، مدیریت جهادی در بین مدیران و مسئولان، اصلاح ساختار مالیاتی، فروش اموال مازاد دولتی و صرف درآمد آن برای رفع مشکلات، شفاف سازی میزان حقوق و مزایای مسئولان و اصلاح فضای کسب و کار در دستور کار دولت قرار گیرد.

حسینی با اشاره به 3 سند رفع تحریم های مغایر با برجام، تضمین های لازم و سند راستی آزمایی اقدامات طرف متقابل گفت: پافشاری ایران بر این 3 سند، اروپا را به انفعال واداشته و آمریکا را عصبانی کرده و بین اروپایی ها اختلاف انداخته است؛ آمریکا نیز طرح توافق موقت را ارائه کرده است که اصلاً قابل قبول نیست و از این طریق به دنبال حفظ بخش عمده تحریم ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ روانی صهیونیست ها علیه ایران از روی عجز است نه تهدید

جنگ روانی صهیونیست ها علیه ایران از روی عجز است نه تهدید