مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-10سياسي

نباید ساماندهی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره بزنیم


جمهوری اسلامی با هدف رفع کامل و بدون شروط تحریم ها در برجام حضور یافته است اما نباید ساماندهی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره بزنیم.

- ، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرندیه اظهار کرد: حضرت زینب (س) یک نمونه برجسته و بزرگ تاریخ بشریت است که عظمت یک زن را در یکی از مهمترین حوادث تاریخی به نمایش گذاشتند عامل پیروزی در کربلا حضرت زینب بود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود عظمتی که زینب در کربلا از خود نشان داد ثابت کرد که زن در حاشیه تاریخ نیست زن در متن حوادث تاریخی قرار دارد.

وی افزود: حضرت زینب (س) نه فقط الگوی زنان مسلمان بلکه الگوی بشریت است، دنیای فاسد غرب و فرهنگ فاسد غربی امروز شخصیت زن را به ملعبه قرار گرفتن وچشم نواز بودن زن نزد مردان می داند و بایستی برای رسیدن به این جایگاه حقارت آمیز حجب و حیا و عفاف را کنار بگذارد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: حضور ایران با دست پر در مذاکرات و پشت در نگه داشتن آمریکا و اجازه نیافتن آمریکا برای حضور در مذاکرات با دیگر عظمت ایران را به جهانیان ثابت کرد، جمهوری اسلامی با هدف رفع کامل و بدون شروط تحریم ها در برجام حضور خواهد یافت اما نباید ساماندهی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید ساماندهی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره بزنیم

نباید ساماندهی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره بزنیم