مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-10سياسي

فرماندار پیشوا مدیرانی که به کار جهادی اعتقاد ندارند رابرکنار کند


امام جمعه پیشوا با اشاره به اینکه از مدیران میانی انتظار داریم جهادی عمل کنند گفت: فرماندار پیشوا مدیرانی را که به کار جهادی اعتقاد ندارند را برکنار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته در سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار که با حضور پرشور مردم و مسئولین در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد اظهار داشت: در ایام کرونا فهمیدیم که پرستاران و کادر بهداشت و درمان ما چه خدمات بزرگی را به کشور و ملت و مردم انجام می دهند، سلامتی جز مهمترین نعمت هایی است که ما درک نمی کنیم در کنار سلامتی امنیت حاصل می شود.

باقری گفت: به مجموعه پزشکی و پرستاری و دیگر دستگاه های سلامت خدا قوت عرض می کنیم زمانی که رزمندگان ما در خط مقدم مشغول دفاع از جان و مال مردم و کیان کشور بودند امروز نیز این عزیزان در خط مقدم هستند.

وی افزود: بعضی ها به این دولت تهمت می زنند که دنبال رفع تحریم ها نیست که عرض می کنم شاید این روزها یکی از مهمترین سوالاتی که در محافل و اذهان مردم شنیده می شود این است که اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد چه می شود؟ یا اگر در این مذاکرات تحریم ها برداشته نشوند آیا معضلات اقتصادی ما حل خواهد شد؟ اولاً واقعیت این است که تحریم روی اقتصاد ما تأثیر دارد نباید انکار کنیم اما همه ما می دانیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پیشوا مدیرانی که به کار جهادی اعتقاد ندارند رابرکنار کند

فرماندار پیشوا مدیرانی که به کار جهادی اعتقاد ندارند رابرکنار کند