مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-10اقتصادي

اجرای نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار توسط بخش خصوصی در لرستان


معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از اجرای نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار لرستان توسط بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از اجرای نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار لرستان توسط بخش خصوصی خبر داد.

مهندس بهروز مرادی در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا اظهار کرد: طرحی که در استان در حال انجام است نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار لرستان است که ظرفیت 400 مگاوات خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نیروگاه در محل سد و نیروگاه رودبار لرستان قرار دارد، بیان کرد: اخیراً فراخوان این پروژه انجام شده برای اینکه بخش خصوصی جذب و این طرح را به صورت BOT ( بی، او، تی) اجرا کند.

معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ادامه داد: در این راستا بخش خصوصی و به ویژه بانک ها اعلام آمادگی کردند که امیدواریم ظرف چند ماه آینده بتوانیم قرارداد این نیروگاه تلمبه ذخیره ای را منعقد کنیم تا بخش خصوصی در محل مستقر شود و به صورتBOT ( بی، او، تی) بیست ساله این طرح اجرایی و عملیاتی شود.

مرادی اضافه کرد: برق نیروگاه های تلمبه ذخیره ای در زمان های پیک استفاده می کنیم به عنوان مثال در زمانی که مصرف بالاست استفاده می شود و نقش یک باتری برای ذخیره نیروگاه خورشیدی و بادی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار توسط بخش خصوصی در لرستان

اجرای نیروگاه تلمبه ذخیره ای رودبار توسط بخش خصوصی در لرستان