مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-10اقتصادي

ظرف سه تا چهار سال سد تنگ معشوره به بهره برداری خواهد رسید


معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: ظرف سه تا چهار سال سد تنگ معشوره به بهره برداری خواهد رسید.

- معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران: ظرف سه تا چهار سال سد تنگ معشوره به بهره برداری خواهد رسید ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: ظرف سه تا چهار سال سد تنگ معشوره به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس بهروز مرادی در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا اظهار کرد: در سیلاب 98 خسارات سنگینی به پایین دست سد تنگ معشوره و منطقه پلدختر وارد شد.

وی افزود: این خسارات به دلیل عدم وجود چنین مخازنی در بالا دست بوده است.

معاون شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اضافه کرد: یکی از نقش های مهم سد تنگ معشوره اندازی تله اندازی سیلاب تا میزان 300 میلیون مترمکعب است که مجوز آن را اخذ کردیم.

مرادی بیان کرد: یکی از اهداف دیگر سد تامین آب شرب و صنعت منطقه کوهدشت است و قسمتی هم نیز برای بخش کشاورزی است که امیدواریم تفاهماتی که با قرارگاه داشتیم و با وزارت نیرو این سد در دولت سیزدهم به سرانجام برسانیم.

وی عنوان کرد: در سد تنگ معشوره تونل انحراف آن زده شده و منتظر اتمام طراحی فرازبند هستیم که با شروع عملیات اجرایی فرازبند، عملیات اجرایی سد غاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف سه تا چهار سال سد تنگ معشوره به بهره برداری خواهد رسید

ظرف سه تا چهار سال سد تنگ معشوره به بهره برداری خواهد رسید