مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-11اقتصادي

ثبت نام حدود 57 هزار مازندرانی در طرح ملی مسکن


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران با اشاره به ثبت نام بیش از 56هزار و 800 نفر مازندرانی در سامانه ملی مسکن، گفت: ثبت نام در این سامانه تا پایان آذر ماه امسال ادامه خواهد داشت.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدعباس رهگشای در ارتباط با آخرین وضعیت ثبت نام مسکن ملی در استان  اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده تاکنون بیش از 56هزار و 800 نفر مازندرانی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی افزود: هم سو با سیاست های توسط رییس جمهور از 28 مهرماه در سامانه  saman.

mrud.

ir  آغاز شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا 30 آذرماه ادامه دارد، اضافه کرد: در ابتدا مقرر بود، ثبت نام طی یک ماه انجام شود که با موافقت وزارت راه و شهرسازی طی چندین مرحله تا پایان آذرماه تمدید شده است.

رهگشای ادامه داد: بر اساس آیین نامه قانون ساماندهی که ملاک عمل در تمامی طرح های حمایتی است، افرادی که واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن تلقی می شوند باید دارای چهار شرط باشند که شامل عدم استفاده از امکانات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب (فرم ج سبز)، وجود نداشتم مالکیت خصوصی از اول فرودین 1384، تاهل و سابقه دست کم 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حدود 57 هزار مازندرانی در طرح ملی مسکن

ثبت نام حدود 57 هزار مازندرانی در طرح ملی مسکن