مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-11اقتصادي

نام نویسی افزون بر 58 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 58 هزار و 13 متقاضی طرح نهضت مسکن از 28 مهرماه سالجاری تاکنون در شهرهای زاهدان، میرجاوه، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 58 هزار و 13 متقاضی طرح نهضت مسکن از 28 مهرماه سالجاری تاکنون در شهرهای زاهدان، میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، هیدوچ، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق محدوده تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا افزود: با تصمیم شورای ملی مسکن، نام نویسی در این طرح تا پایان آذر تمدید شده و متقاضیان مسکن در استان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح به نشانی www.

saman.

mrud.

ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده به منظور تسریع در اجرای طرح نهضت مسکن در سیستان و بلوچستان همزمان با ثبت نام، پایش اطلاعات متقاضیان نیز انجام می شود و کسانی که بر اساس ضوابط، حائز شرایط دریافت مسکن هستند از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود تا مابقی مراحل ثبت نام را طی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عدم استفاده از تسهیلات یارانه ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم ج ، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی افزون بر 58 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت مسکن

نام نویسی افزون بر 58 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت مسکن