مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-11سياسي

شرکت 584 کانون مساجد کردستان در طرح فهما/کسب رتبه سیزده در کشور


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: 584 کانون مساجد کردستان در طرح فهما شرکت کرده اند که 381 کانون از این تعداد موفق به کسب امتیاز شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج کامل گلباغی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محور برگزاری سومین رویداد ملی فهما برگزار شد، اظهار کرد: ستاد عالی کانون مساجد حاصل تصمیم  شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر612 کانون مساجد در استان دارای مجوز است، خاطرنشان کر د: بیش از 3هزار مکان مذهبی در سطح استان داریم که تا کنون توانسته ایم در 612 کانون آن کتابخانه ایجاد کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان تصریح کرد: 433 روستا در  استان هم اکنون دارای کانون مساجد است و براساس قانون جدید در روستاهایی می توانیم کانون مساجد ایجاد کنیم که بیش از یک هزار و 500 نفر جمعیت داشته باشند.

وی در  ادامه به رویداد ملی فهما و شرکت 584 کانون مساجد استان در این برنامه رتبه بندی، گفت:استان کردستان در بین 26 هزار کانون مساجد کشور  رتبه سیزدهم را در این رویداد ملی به خود اختصاص داده که امیدواریم ضمن حفظ این جایگاه بتوانیم در ارتقاء آن تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 584 کانون مساجد کردستان در طرح فهما/کسب رتبه سیزده در کشور

شرکت 584 کانون مساجد کردستان در طرح فهما/کسب رتبه سیزده در کشور