مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-11سياسي

به دیدن یک کمدی روانشناسانه بروید


یک نویسنده و روزنامه نگار در متنی درباره اجرای نمایش «پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده دیگر» که این روزها در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود، - یادداشتی بر نمایش کمدی پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده دیگر به دیدن یک کمدی روانشناسانه بروید یک نویسنده و روزنامه نگار در متنی درباره اجرای نمایش پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده دیگر که این روزها در عمارت "نوفل لوشاتو" اجرا می شود، نوشته است : "فارغ ازاینکه یک نمایش کمدی است و گروه اجرایی هم آن را کمدی روانشناسانه می دانند، یک نمایش مردم شناسانه و جامعه شناسانه است.

" سید محمد طباطبایی در این متن که در اختیار ایسنا گذاشته آورده است: اگر از اهالی تئاتر یا از مخاطبان جدی آن باشید به طور حتم نام نمایش هایی همچون کمدی ارتباطات ، کمدی اشتباهات ، کمدی افتضاحات و کمدی اختراعات را به خاطر دارید.

همان ‎هایی که پُر بود از تصاویر نمایشی و به خوبی موقعیت کمدی را در قالب تصویر پیش چشم تماشاگر قرار می داد که از خلاقیت در اجرای این گونه نمایشی خبر می داد.

نمایشنامه های روان و خلاقانه داشت و میثم عبدی هم خوب و خلاقانه آنچه که نوشته شده بود را روی صحنه می برد.

حالا اما سال ها و حتی بیش از یک دهه از آن نمایش ها می گذرد و این روزها کارگردان آن کمدی ها، کمدیِ دیگری را روی صحنه برده است به نام پنگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دیدن یک کمدی روانشناسانه بروید

به دیدن یک کمدی روانشناسانه بروید