مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-11پزشكي

پرداخت مطالبات پرستاران از محل فروش اموال مازاد دولتی


️تلاش می شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تامین و پرداخت شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ️تلاش می شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تامین و پرداخت شود.

احمد محمدی زاده در آیین تجلیل از پرستاران برگزیده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: تمام ویژگی های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در حضرت زینب (س) وجود داشت چراکه کار بسیار مهم و اثربخشی در نهضت عاشورا در ابعاد گوناگون انجام داد.

وی خدمات ارزنده کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران و آسیب دیدگان را قابل تحسین دانست و بیان کرد: فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست چراکه خالصانه در این عرصه فعالیت کردند و عده ای از آنان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

استاندار بوشهر کادر درمانی و پرستاری را خط مقدم مقابله با کرونا دانست و افزود: پرستاران در شرایط کرونایی مانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.

محمدی زاده با بیان اینکه رزمندگان تنها با نیت خدمت به جبهه ها اعزام شدند و هیچ چشم داشتی به دنیا نداشتند خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت هم با این نیت در عرصه مقابله با کرونا و خدمات رسانی فعالیت کردند که تلاش آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات پرستاران از محل فروش اموال مازاد دولتی

پرداخت مطالبات پرستاران از محل فروش اموال مازاد دولتی