مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-11فرهنگي

پیکر پرفسور نحوی در دانشگاه شیراز تشییع شد


مراسم تشییع و وداع با پیکر پرفسور اکبر نحوی استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شیراز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم تشییع و وداع با پیکر "پرفسور اکبر نحوی" استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شیراز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز برگزار شد.

پرفسور اکبر نحوی نسخه شناس، سعدی شناس، پژوهشگر برجسته در عرصه شاهنامه پژوهی، شیرازشناس و استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز در سن 66 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

مراسم تشییع و وداع با پیکر وی پیش از ظهر امروز شنبه 20 آذرماه در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد و حجت الاسلام نیری رییس نهاد رهبری در دانشگاه بر پیکر وی نماز را اقامه کرد.

این مراسم با حضور مدیرکل ارشاد استان فارس، رییس دانشگاه و جمعی از استادان دانشگاه شیراز به ویژه دانشکده زبان و ادبیات فارسی و دانشجویان برگزار شد.

محمدیوسف نیری استاد برجسته زبان و ادبیات فارس دقایقی به بیان ویژگی های استاد اکبر نحوی پرداخت و اظهار کرد: استاد نحوی، بر زبان و ادبیات فارسی غیرت داشت و هر جا لازم بود از دانش خود برای دفاع از زبان و ادبیات فارسی وارد می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پرفسور نحوی در دانشگاه شیراز تشییع شد

پیکر پرفسور نحوی در دانشگاه شیراز تشییع شد