مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-11اقتصادي

پلمب یک نمایندگی پخش قطعات خودرو در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: یک نمایندگی پخش قطعات خودرو از ارائه محصولات خودداری می کرد که طی بازرسی ها محصولات دپو شده این نمایندگی کشف شدند؛ - بر همین اساس محل نگهداری اقلام یدکی پلمب و پرونده در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

هوشنگ محمدی با اشاره به گشت های تعزیرات استان اظهار کرد: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی از یک واحد تولید محصولات معدنی، یک کارخانه تولید روغن خودرو و جایگاه های بین راهی بازدید شد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده، سازمان صمت و جهاد کشاورزی از یک کارخانه بزرگ تولید مواد معدنی به علت ارائه محصولات تقلبی به بازار بازدید شد.

ضمن بازرسی مشخص شد کارخانه تولیدی توسط یک بانک توقیف شده اما محصولات آن به فروش می رسد که بلافاصله مدیرعامل احضار و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه های ذی ربط ارجاع شد تا تعیین تکلیف و قانونی شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: بازرسی ها منجر به کشف محصولات دپو شده یک نمایندگی پخش قطعات خودرو نیز شد که از ارائه محصولات خودداری می کرد؛ محل نگهداری اقلام یدکی پلمب و پرونده در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

بنابراعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی با تأکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی برای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک نمایندگی پخش قطعات خودرو در قزوین

پلمب یک نمایندگی پخش قطعات خودرو در قزوین