مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-11پزشكي

واکسیناسیون بیش از 90 درصد جامعه هدف در اردستان


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان از واکسیناسیون 90 درصدی جامعه هدف در این شهرستان خبر داد و گفت: کاهش آمار بستری و فوتی های کرونایی، اردستان را در وضعیت آبی قرار داد.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با نیست و با وجود واکسیناسیون باید کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات در دستورکار مردم باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: نمی توان گفت که کرونا در اردستان شرایط پایداری دارد چراکه تجربه 20 ماهه به ما نشان داده است که هرجا که نقطه آسیب پذیری وجود داشته باشد می تواند کانون بحران و شیوع بیماری شود.

افرادی که واکسن نزده اند موجب گردش ویروس در جامعه می شوند ذبیحی تصریح کرد: افرادی که تاکنون واکسن نزده اند به عنوان نقطه آسیب پذیر شناخته می شوند چرا که ایمنی کامل ندارند و موجب گردش ویروس در جامعه می شوند.

وی ادامه داد: درخواست می شود کسانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند با توجه به مسئولیت اجتماعی که بر گردن آنان است هرچه سریع تر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: دز سوم، تقویت کننده دزهای اول و دوم است چراکه بعد از گذشت مدت زمانی از دز دوم، سطح ایمنی پایدار واکسن کاهش پیدا می کند و نیاز به تزریق دز یادآور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 90 درصد جامعه هدف در اردستان

واکسیناسیون بیش از 90 درصد جامعه هدف در اردستان