مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-11ورزشي

سجادی: استقلال نیاز به رسیدگی فوری داشت اما پرسپولیس نه


استقلال شرایطش خیلی فرق می کرد و شبیه پرسپولیس نبود.

در استقلال زمینه تغییرات از قبل ایجاد شده بود و افراد جدا شده بودند و شخصی در باشگاه نمانده بود و نیاز به تصمیم گیری فوری و سریع داشت که انجام شد.

- جی پلاس، حمید سجادی در خصوص بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: طبق تحقیق و مطالعاتی که داشتم و گزارش هایی که چه به صورت مکتوب چه شفاهی دریافت کردم این اصل که فدراسیون های ورزشی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی شناخته می شوند در فدراسیون فوتبال شامل یک استثناء شود و نهاد عمومی آن حذف شود و دیگر نهاد عمومی غیر دولتی شناخته نشود و فقط نهاد غیر دولتی باشد.

وی افزود: در آن 4 سالی که من به عنوان معاون سازمان تربیت بدنی حضور داشتم در آن دوره در اساسنامه تنها فدراسیونی که عنوان عمومی را یدک نمی کشید فدراسیون فوتبال بود ولی نمی دانم در طول این سال ها چه اتفاقی افتاد و این موضوع تغییر کرد و یک دور چرخید و فدراسیون فوتبال تبدیل به یک نهاد عمومی غیر دولتی شد که حالا این مشکلات ایجاد شود.

فکر می کنم سال 85 و در آستانه مسابقات دوحه در سال 2006 بود که فدراسیون فوتبال ایران در پی مشکلات مدیریتی وقت که نمی خواهم به آن ورود کنم در آستانه تعلیق قرار گرفت و در آن مقطع اساسنامه تصویب و فدراسیون فوتبال تبدیل به نهاد غیر دولتی شد که این اساسنامه مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: استقلال نیاز به رسیدگی فوری داشت اما پرسپولیس نه

سجادی: استقلال نیاز به رسیدگی فوری داشت اما پرسپولیس نه