مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-11فرهنگي

حذف یک فیلم پرحاشیه از جوایز اسکار


اردن اعلام کرد از حضور فیلم «امیرا» به عنوان نماینده این کشور در شاخه بهترین بین المللی فیلم اسکار 2022 انصراف داده است.

- اردن اعلام کرد از حضور فیلم امیرا به عنوان نماینده این کشور در شاخه بهترین بین المللی فیلم اسکار 2022 انصراف داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، فیلم سینمایی امیرا ساخته محمد دیاب کارگردان مصری با توجه به اعتراضات به محتوای فیلم از حضور به عنوان نماینده رسمی کشور اردن در اسکار 2022 کنار گذاشته شد.

این فیلم که در اردن فیلمبرداری شده درباره پدیده واقعی کودکانی است که از طریق قاچاق اسپرم زندانیان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در کرانه اختری متولد می شوند.

داستان فیلم نیز درباره نوجوانی است که معتقد است از طریق قاچاق اسپرم یکی از فعلان مشهوری فلسطینی که به حبس ابد محکوم شده، متولد شده است اما یک آزمایش DNA تصادفی فاش می کند پدر او فرد دیگری است و اسپرم قاچاق شده در زندان در فرآیند رسیدن به مادرش جا به جا شده است.

در هفته های اخیر انتقادهای زیادی از سوی خانواده های فلسطینی که یکی از اعضای آنها در زندان های اسرییل به سر می برند به این فیلم شده است.

همچنین اعتراضاتی نیز نسبت به این فیلم به دلیل موجه جلوه دادن چهره اسراییل مطرح شده است و در نهایت کمسیون رویال فیلم اردن در بیانیه ای اعلام کرد با وجود ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یک فیلم پرحاشیه از جوایز اسکار

حذف یک فیلم پرحاشیه از جوایز اسکار