مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-11اقتصادي

بدهی 800 میلیاردریالی بیمارستان مهرزاد به شهرداری ارومیه


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بیمارستان مهرزاد ارومیه از بابت کسر پارکینگ، 800 میلیارد ریال به شهرداری ارومیه بدهکار است.

- ، وحید توماج افشار بعد از ظهر شنبه در جلسه هفتگی کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: زمینی با کاربری فضای سبز در کنار بیمارستان مهرزاد وجود دارد که با سرمایه گذاری مناسب می توان تا چهارطبقه زیر زمین را پارکینگ کرد تا در مواقع بحرانی نیز از آن به عنوان پشتیبان در جنب بیمارستان تحت عنوان بیمارستان صحرایی یا مدیریت بحران استفاده کنیم.

وی افزود: این پروژه می تواند تنفسی برای شهر ارومیه در این زمینه باشد و برآورد اولیه پروژه برای سرمایه گذار در حدود 120 میلیارد تومان است.

توماج افشار با توجه به وجود برخی بناهای تاریخی تحت تملک و در اختیار شهروندان گفت: حق نداریم بر روی املاک اشخاص برچسب میراث زده و نامگذاری کنیم و ارزش ملک را برای به تملک درآوردن پایین بیاوریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه روی برخی بناها و مکان ها مارک میراث فرهنگی بگذاریم و ارزش آن را پایین بیاوریم و مالک را متضرر کنیم دور از انصاف و عدالت است، گفت: باید به شهروندان حق بدهیم چرا که این یک روال غلط و اشتباهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 800 میلیاردریالی بیمارستان مهرزاد به شهرداری ارومیه

بدهی 800 میلیاردریالی بیمارستان مهرزاد به شهرداری ارومیه