مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-11اجتماعي

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای افزایش پروتکلها و سلامت افراد جامعه، طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضروری است، گفت: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در محیط مدارس و کلاس درس و کارکنان ادارات مورد توجه باشد.

هاشمی اظهار داشت: تعداد دانش آموزان در کلاس های درس باید کم بوده و پروتکل های بهداشتی، رعایت شده و برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از عادی انگاری و تجمعات خودداری شود.

وی تصریح کرد: باید کنترل و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی بیشتر شود و در مدارس به سیستم تهویه کلاس ها توجه داشت.

هاشمی افزود: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا نظارت و کنترل بر تالارها، باغات و سالن های مراسمات عروسی ضروری است.

وی تصریح کرد: کرونا شکل پیچیده ای دارد و شرایط کنونی را باید آرامش قبل از طوفان بدانیم و در این راستا طرح مدیریت هوشمند کرونا برای اجرای دقیق دستورالعمل های اجرایی در دستگاه ها، ادارات و اصناف اجرا می شود.

هاشمی با بیان اینکه این طرح برای اجرای دقیق و صحیح شیوه نامه های بهداشتی در همه سطوح جامعه شامل همه ادارات، فروشگاه ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تالارها، مراکز عملی نظیر مؤسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه ها از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می شود

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می شود