مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-11سياسي

یک خیر شیرازی برای معتادان گمنام خانه می سازد


یک خیر جوان و نیکوکار شیرازی اعلام کرد که در 11 منطقه این کلانشهر برای معتادان گمنام عضو انجمن NA خانه «سلامت، امید، زندگی» می سازد.

- ایسنا/فارس یک خیر جوان و نیکوکار شیرازی اعلام کرد که در 11 منطقه این کلانشهر برای معتادان گمنام عضو انجمن NA خانه سلامت، امید، زندگی می سازد.

عضو هیات امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در جمع برخی از اعضای انجمن معتادان گمنام که در خانه سلامت، امید و زندگی تشکیل شد، گفت: بنده خود فرزند جنوب شهرم و درد را می دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز، حسین جوکار گفت: سال گذشته و هنگام ساخت و افتتاح خانه انجمن معتادان NA در محله گلکوب تأکید کردم که اگر از کارم نتیجه گرفتم، در همه مناطق شیراز، چنین ساختمانی برای معتادان NA خواهم ساخت و اکنون این نکته را اعلام می کنم که در تمام مناطق یازده گانه شهر، چنین مکانی خواهم ساخت.

نایب رییس انجمن خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز همچنین در این نشست در سخنانی خطاب به معتادان بهبود یافته و یا در حال بهبود عضو انجمن NA گفت: از اینکه در نگاه من تغییر به وجود آوردید، دست همه تان را می بوسم.

عبدالمحمد طاهری با بیان اینکه سخنان اعضای انجمن معتادان گمنام بینش او را تغییر داد، الگوپذیری را مهم ترین ویژگی اعضاء انجمن معتادان گمنام دانست و گفت: بنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خیر شیرازی برای معتادان گمنام خانه می سازد

یک خیر شیرازی برای معتادان گمنام خانه می سازد