مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 15:102021-12-11اجتماعي

آموزش و پرورش نهاوند سریع نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند


بیش از 800 کلاس درس فعال در شهرستان نهاوند نیاز به تهویه مکانیکی دارند و آموزش و پرورش باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: بیش از 800 کلاس درس فعال در شهرستان نهاوند نیاز به تهویه مکانیکی دارند و آموزش و پرورش باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر سلگی روز شنبه 20 آذر در ستاد پیشگری، مقابله و مبارزه با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: کنترل بیماری کرونا و وضعیت ایجاد شده در شهرستان نتیجه زحمات همه اعضای ستاد کروناست و برای واکسیناسیون همه جامعه هدف باید همه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: هم چنان پروتکل های بهداشتی در شهرستان باید رعایت شود و با شروع سامانه هوشمند مدیریت کرونا با عنوان امید نظارت ها بر رعایت پروتکل ها بیشتر می شود.

سلگی افزود: در حال حاضر 806 کلاس درس فعال در شهرستان نهاوند نیاز به تهویه مکانیکی دارند که آموزش و پرورش هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در کلاس ها اقدام کند و آمار کلاس های تجهیز شده باید بیشتر از این باشد.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان این که برای واکسیناسیون صددرصدی جامعه هدف همه باید تلاش کنیم، ادامه داد: باید تلاش کنیم که واکسیناسیون باقی مانده دانش آموزان و شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش نهاوند سریع نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند

آموزش و پرورش نهاوند سریع نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند