مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-11بين الملل

تأمین امنیت رشته کوه «البلق» و پیشروی نیروهای یمنی به سمت مأرب


رزمندگان ارتش یمن و کمیته های مردمی در حالی که به پیشروی خود به سمت شهر مأرب ادامه می دهند، امنیت دامنه وسیع بخش شرقی رشته کوه «البلق» (جنوب مأرب) را تأمین کرده اند.

- تأمین امنیت رشته کوه البلق و پیشروی نیروهای یمنی به سمت مأرب رزمندگان ارتش یمن و کمیته های مردمی در حالی که به پیشروی خود به سمت شهر مأرب ادامه می دهند، امنیت دامنه وسیع بخش شرقی رشته کوه البلق (جنوب مأرب) را تأمین کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع محلی یمن می گویند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی امروز (شنبه) امنیت رشته کوه البلق شرقی (بخش شرقی رشته کوه البلق در جنوب مأرب) را تأمین کرده و همزمان به سمت محورهای جنوب و شرق شهر مأرب حرکت کرده اند.

المیادین به نقل از منابع محلی اعلام کردند که با وجود پوشش هوایی گسترده ائتلاف سعودی، شکست های مستمر نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی و عناصر وابسته به حزب اخوانی الاصلاح ادامه دارد.

منابع محلی تأکید کردند که در صفوف نیروهای منصور هادی و الاصلاح در نبردهای جاری مأرب، ده ها نفر کشته یا زخمی شده اند.

منابع میدانی با بیان این که آزادسازی کامل شهر مأرب برای ارتش یمن و کمیته های مردمی میسر خواهد شد، اعلام کردند که فرماندهی نظامی ارتش یمن آخرین فرصت را به کسانی می دهد که تسلیم نشده اند تا وضعیت خود را سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت رشته کوه «البلق» و پیشروی نیروهای یمنی به سمت مأرب

تأمین امنیت رشته کوه «البلق» و پیشروی نیروهای یمنی به سمت مأرب