مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-12سياسي

پرستاران بخش تأمین اجتماعی و خصوصی را هم دریابید!


در سال های اخیر به ویژه در دولت سیزدهم تا حد معقولی از مشکلات پرستاران به ویژه در حوزه مالی کاسته شده اما متأسفانه تمامی امتیازات محدود به پرستاران دولتی است و بخش مهمی از کارکنان نظام سلامت در بیمارستان های خصوصی از آن محروم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی منتظریان، تحلگیر نظام سلامت در یادداشتی به مناسبت گرامیداشت هفته پرستار که در اختیار این خبرگزاری قرار داده است،نوشت: هرساله همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها در جای جای میهن عزیزمان مراسم یادبود مدافعان سلامت به ویژه پرستاران برگزار و زحمات آنان تقدیر می شود غافل از آنکه این تقدیرها محدود به همان مراسم باقی می ماند.

بخش عمده ای از ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در کشور بر عهده مراکز درمانی غیر دولتی و به ویژه خصوصی است؛ برخلاف سایر کشورها که تمامی مراکز درمانی تحت مدیریت واحد وزارت بهداشت هستند در ایران این مراکز تابع قانون کار و زیر مجموعه وزارت رفاه هستند که نظارت و ارزیابی آنها را مشکل ساخته است.

تلاش های فعالین صنفی و عنایات مقام معظم رهبری در سال های اخیر به ویژه در دولت سیزدهم تا حد معقولی از مشکلات پرستاران به ویژه در حوزه مالی کاسته اما نکته سیاه این خبر خوب این است که متأسفانه تمامی این امتیازات محدود به پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران بخش تأمین اجتماعی و خصوصی را هم دریابید!

پرستاران بخش تأمین اجتماعی و خصوصی را هم دریابید!