مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-12اقتصادي

کشف محصولات تقلبی یک واحد تولیدی کود شیمیایی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف محصولات تقلبی یک شرکت کود شیمیایی پس از پیگیری های گشت مشترک سیار خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی اظهار کرد: در هفته گذشته دو اکیپ گشت سیار تعزیرات جهت بازرسی از کارخانه کود شیمیایی برگزار شد که در عمل با یک شرکت توقیفی روبرو شدیم که توسط یک بانک توقیف شده بود و به قرارداد دو سال بود که تعطیل شده بود تولیدی نداشت.

وی ادامه داد: بررسی و تحقیقات ظرف 24 ساعت صورت گرفت و کارگاه اصلی که اقدام به تولید برند شرکت تعطیل شده و فروش محصولات تقلبی می نمود در کشت سیار دیگری با حضور نمایندگان صمت جهاد و پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

محمدی افزود: واحد تولیدی مدعی بود که هیچ اقدام غیرقانونی نمی کند و تنها به علت جابجایی کارخانه برخی محصولات با برندهای سابق و جدید را به فروش می رساند.

وی با بیان اینکه لازم به ذکر است محصولات این کارخانه در استان های دیگر نیز به فروش می رسد، تصریح کرد: این واحد تا روشن شدن ابعاد پرونده پلمب شد تا رسیدگی های لازم و سیر مقررات قانونی برای تعزیرات حکومتی پس از آن اقدام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان یادآور شد: در آستانه شب یلدا و و ماههای آخر سال از تمامی واحدهای صنفی، تولیدکنندگان و واحدهای عرضه کالا خواهشمند است با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محصولات تقلبی یک واحد تولیدی کود شیمیایی

کشف محصولات تقلبی یک واحد تولیدی کود شیمیایی