مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-12اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر گیلان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری ویژه مسئولان و دبیران خانه های هلال، گفت: 100 نفر در این دوره آموزشی حضور یافتند.

- ، سیاوش غلامی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اسکان سرپناه اضطراری ویژه مسئولان و دبیران خانه هلال، اظهار کرد: این دوره با حضور 9 شهرستان در اردوگاه مهر انزلی در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به ظرفیت ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس مفاد اساسنامه خود وظیفه خدمت رسانی را به مردم از طریق ظرفیتی که امدادگران، نجات گران و داوطلبان فراهم می کنند، دارد.

غلامی با اشاره به استفاده از جذب و حضور داوطلبان برای افزایش کارایی جمعیت هلال احمر گیلان، اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر با جذب داوطلبان، اعضای جوان و امدادگران و آموزش های مستمر سعی می شود تا ظرفیت های جمعیت هلال احمر در تمامی زمینه ها افزایش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نقش آموزش در جمعیت هلال احمر را بسیار مهم دانست و گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش به داوطلبان و … اهداف سازمانی، افزایش توانمندی و تاب آوری جوامع را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر گیلان

برگزاری دوره آموزشی اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر گیلان