مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-12سياسي

حمایت بنیاد احسان از کمک های مومنانه ادامه دارد


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تداوم برنامه های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروه ها و جریان های جهادی و مردمی خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تداوم برنامه های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروه ها و جریان های جهادی و مردمی خبر داد.

سعید سلیمانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به اقدامات یک سال گذشته این بنیاد در استان ایلام اظهار کرد: برای ایجاد و تقویت جریان گروه های اجتماعی و انقلابی در استان ایلام در تلاش هستیم و امیدواریم سرمایه اجتماعی شکل دوباره بگیرد و با ایجاد پویش ها و رزمایش های مومنانه این مسیر را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به پویش ها و رزمایش های این بنیاد گفت: امروز در استان ایلام با حفظ کرامت افراد کم برخوردار به آنها جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته های معیشتی پروتیینی اعطا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: با پشتیبانی های بنیاد احسان این اقدامات حمایتی گروههای جهادی و خدمت رسانی مردمی که به صورت خانه به خانه توسط گروه های مردمی انجام شده است آثار خوبی مثل دوران دفاع مقدس در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد احسان از کمک های مومنانه ادامه دارد

حمایت بنیاد احسان از کمک های مومنانه ادامه دارد