مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-12پزشكي

بودجه های پژوهشی پاسخگوی فعالیت ها نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بودجه های پژوهشی جوابگوی کارهای تحقیقاتی نیست و در چند سال گذشته از منابعی که در اختیار داشتیم استفاده کردیم.

- حمیدرضا رشیدی نژاد در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای سلامت بیان کرد: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در کشور در حال حاضر مناسب است و منتظر بهتر شدن آن هم هستیم.

وی افزود: در بخشی از گروه ها شاهد کمتر شدن فعالیت پژوهشی بودیم اما در مجموع تعداد پژوهشگرانی که در فعالیت های پژوهشی شرکت نداشتند نسبت به سال گذشته نصف شده و به 14 درصد از کل افراد هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: پژوهش را اجبار نمی کنیم اما یکی از وظایف عضو هیئت علمی، فعالیت در حوزه پژوهش است.

بار اصلی پژوهش را اعضای هیئت علمی به دوش می کشند که در این زمینه مهارت، علاقه و وقت بیشتری را دارند و می دانیم همکاران بالینی متفاوت هستند اما حداقل ها همیشه باید وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: تحقیق و پژوهش جزء جدانشدنی زندگی و حتی امور روزمره زندگی است بنابراین ارزش و جایگاه تحقیق و پژوهش بر کسی پوشیده نیست و مورد تأکید بزرگان علم و دین ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه های پژوهشی پاسخگوی فعالیت ها نیست

بودجه های پژوهشی پاسخگوی فعالیت ها نیست