مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-12حوادث

دستگیری سارقان در عملیات تعقیب و گریز پلیس


فرمانده انتظامی مینودشت از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف در این شهرستان طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی اکبر بای در گفت و گو با خبرنگاران استان در خصوص جزییات عملیات دستگیری سارقان به عنف در مینودشت اظهار کرد: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، شخصی به آنان مراجعه و اعلام کرد که به همراه همسرش و یکی از دوستانش در منزل بوده که ناگهان سرنشینان یک دستگاه پراید با سر و صورت بسته و به زور وارد منزل ویلایی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و ایراد ضرب و جرح، تعداد دو دستگاه تلفن همراه را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی مینودشت گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس در این راستا آغاز و با سرعت عمل و هوشیاری ماموران یک دستگاه خودرو پراید مشابه مشخصات اعلامی از سوی شاکیان در نزدیکی محل سرقت شناسایی شد.

سرهنگ بای خاطرنشان کرد: متهمان به محض مشاهده خودرو پلیس بدون توجه به اخطار و هشدارهای ماموران با سرعتی بالا و حرکاتی مخاطره آمیز اقدام به فرار کرده و در ادامه نیز با یک قبضه کلت قصد تیراندازی به سمت پلیس داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان در عملیات تعقیب و گریز پلیس

دستگیری سارقان در عملیات تعقیب و گریز پلیس