مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-12اقتصادي

بهران فیلتر دشمن آلودگی هوا


امروزه در شهرهای صنعتی دنیا کارخانجات ، کامیون ها و خودروهای سواری عامل اصلی ایجاد آلودگی هوا می باشد و در کشور ما ایران آلودگی هوا یکی از معضلات جدی شده است و راهکارهایی برای رفع این مشکل توسط کارشناسان بیان شده است یکی از این راه حل ها استفاده از فیلتر با کیفیت می باشد.

- فیلتر با کیفیت چه ویژگی دارد؟ وظیفه اصلی فیلتر جذب ذرات و الودگی های می باشد چه در هوا باشد چه در روغن چه در سوخت ،هرچه الیافی که عمل فیلتراسیون را انجام می دهد ریز تر باشد نتیجه بهتری خواهیم داشت .

تاریخچه یکی از قدیمی ترین و برترین تولید کننده فیلتر ها شرکت تولیدی و صنعتی بهران فیلتر (سهامی خاص) از سال 1372 با حضور وزیر صنایع وقت افتتاح شده و در زمینه تولید انواع فیلترهای سواری ،سنگین، صنعتی و نیروگاهی در ایران شروع به فعالیت کرده است.

این شرکت توانسته با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته در خط تولید ، مواد اولیه مرغوب و با همکاری پرسنل متخصص و کارآزموده در مدت کمتر از شش ماه موفق به دریافت مجوز استاندارد ملی ایران گردد و هم اکنون خود را ملزم به رعایت استانداردهای ملی به شماره های 2525 و 34 به ترتیب برای فیلترهای روغن و هواکش نموده است .

 شرکت بهران فیلتر برای اولین بار در صنعت فیلتر ایران  استانداردهای ذیل دریافت نموده است : در سال 1377 گواهینامه ISO9002


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهران فیلتر دشمن آلودگی هوا

بهران فیلتر دشمن آلودگی هوا