مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-12سياسي

ضرورت حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع و در کنار مردم مهم است تا مردم مسئولان را از خود بدانند.

- به گزارش، دفاع مقدس و… حضور فعال داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: قیام در راه خدا متفاوت است، گاهی در بیمارستان، پشت میز و یا در جبهه باهمدیگر متفاوت است اما اصل موضوع، حضور و خدمت به مردم است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اصل، خدمت رسانی به اسلام و نظام است، عنوان کرد: زمانی که خدمت رسانی مهم باشد، دیگر این موضوع مطرح نیست که جایگاه یا جبهه ما کدام است، مهم حضور در میدان برای رضایت خداوند است؛ بدین سان فارغ از اینکه انسان چه جایگاهی دارد، آنچه مهم است حضور میدانی مسئولان در کنار بدنه اجتماع و مردم است تا مردم مسئولان را از خود بدانند.

فرمانده قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا ابقاء شد علیرضا قاسمی فرزاد نیز در آیین تجلیل از تلاش های خالصانه سردار مهدی فرجی در طول بیش از 40 سال مجاهدت و ایثار در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی که از سوی فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد، حضور یافت.

استاندار همدان ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های سردار مهدی فرجی، طی حکمی وی را به عنوان فرمانده قرارگاه زیستی همدان و بازرس ویژه ستاد استانی کرونای ابقاء کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع

ضرورت حضور میدانی مسئولان در بدنه اجتماع