مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-12اقتصادي

طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز 21 آذر در قزوین اجرا می شود


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا از امروز در قزوین اجرا می شود، این طرح در بخش کارمندان ابلاغ شده و بر اساس آن داشتن کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی برای حضور کارمندان در محل کار الزامی است.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا از امروز در قزوین اجرا می شود، این طرح در بخش کارمندان ابلاغ شده و بر اساس آن داشتن کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی برای حضور کارمندان در محل کار الزامی است.

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 21 آذر ماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: استان ازنظر واکسیناسیون شرایط خوبی دارد و حدود 90 درصد جمعیت استان دز اول واکسن و 75 درصد دز دوم را دریافت کردند؛ البته باید تلاش کنیم این امر جامع و کامل باشد و تمام جامعه هدف واکسن دریافت کنند لذا از فرمانداران تقاضا داریم که واکسیناسیون در بخش ها به ویژه بخش رامند و شال را جدی تر در دستور کار قرار دهند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: موضوع مدارس برای همه ما دارای اهمیت است؛ با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته بیش از 70 درصد خانواده ها خواستار بازگشایی مدارس اما نگران رعایت پروتکل ها بودند، بنابراین از مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز 21 آذر در قزوین اجرا می شود

طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز 21 آذر در قزوین اجرا می شود