مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-12حوادث

سردار میرزایی: شناسایی باند 2 هزار میلیارد تومانی جعل اسناد دولتی در مازندران


فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی باند بزرگ جعل اسناد دولتی به مبلغ 2 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تعدادی از اعضا باند دستگیر شدند، اسناد جعلی و تقلبی کشف و ضبط شده و به احتمال بسیار زیاد مبلغ تخلف افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری طرح ظفر ( شناسایی مجرمان) در استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح در 9 شهر استان مازندران در حال اجرا است.

وی گفت: برگزاری این طرح در سایر شهرستان های مازندران در دستور کار قرار داده داشته و تاکنون موفق شدیم که 503 نفر از مجرمان، متخلفان و افراد تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه 114 نفر از افراد دستگیر شده سارق بودند، افزود: 250 تیم عملیاتی در این طرح به کارگیری شدند.

وی اضافه کرد: عملیات فراگیر برای همه جرائمی در استان اتفاق می افتد در استان آغاز شده است، که در بخش  مواد مخدر نزدیک به 55 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

میرزایی به کشف 53 دستگاه خودور و 22 قبضه سلاح غیر مجاز اشاره کرد و افزود: همچنین در ارتباط 15 واحد متخلف در سطح استان پلمب شده است.

وی در ارتباط با جولان اراذل و اوباش در فضای مجازی، بیان کرد: در حال حاضر اقدام و تحرک خاصی از سوی اراذل و اوباش استان مشاهده نشده است، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار میرزایی: شناسایی باند 2 هزار میلیارد تومانی جعل اسناد دولتی در مازندران

سردار میرزایی: شناسایی باند 2 هزار میلیارد تومانی جعل اسناد دولتی در مازندران