مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-12اجتماعي

اصفهان گوی سبقت را در آلودگی هوا ربود / ریه های شهر مجالی برای تنفس ندارد


بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان درحالی برگزار شد که بحران آلودگی هوا و راهکارهای مقابله با این بحران محور اصلی نطق ها و تذکرات شورایی ها بود.

- ایسنا/اصفهان بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان درحالی برگزار شد که بحران آلودگی هوا و راهکارهای مقابله با این بحران محور اصلی نطق ها و تذکرات شورایی ها بود.

محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور این جلسه که امروز (یکشنبه_21 آذرماه) برگزار شد، به بحران آلودگی هوای اصفهان اشاره و اظهار کرد: اصفهان در آلودگی هوا گوی سبقت را از کلانشهرهای دیگر ربوده است، درحالی که اصفهان از دهه های گذشته در چرخه نادرست توسعه قرار گرفته و شرایط کنونی اصفهان متأثر از این توسعه نامتوازن است.

وی با بیان اینکه این مسیر غلط اکنون شهر اصفهان را به یک بن بست زیست محیطی کشانده، گفت: امروز آب و هوا دو عامل زیستی محدود کننده در اصفهان هستند و درحالی به استقبال زمستان می رویم که باز همانند سال های گذشته ریه های شهر مجالی برای تنفس ندارد و غبار آلودگی بر چهره کلانشهر اصفهان خودنمایی می کند.

آلودگی هوا بخشی از زندگی روزمره اصفهانی ها شده است رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه هر سال شاهد از تعداد روزهای پاک اصفهان کاسته می شود، گفت: معضل آلودگی هوا دیگر بخشی از زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان گوی سبقت را در آلودگی هوا ربود / ریه های شهر مجالی برای تنفس ندارد

اصفهان گوی سبقت را در آلودگی هوا ربود / ریه های شهر مجالی برای تنفس ندارد