مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-12سياسي

رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب شد


با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری، رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب شد.

- به نقل از مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، با حکم محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، علی باقر طاهری نیا به سمت رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب شد.

زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به طاهری نیا آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و عضو دائمی شورای معاونین وزارت عتف منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و ظرفیت کارشناسی آن مؤسسه در چارچوب برنامه ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی بواسطه فلسفه تأسیس، هویت سازمانی و مأموریت ذاتی آن، کانون تفکر و مغز متفکر سیاست گذاری آموزش عالی به شمار می رود.

ضروری است برای تحقق وظایف، فعالیت ها و مأموریت های زیر، افزون بر ظرفیت علمی پژوهشگران ارجمند و فرهیخته آن مؤسسه، ظرفیت علمی متخصصین سایر مؤسسات آموزش عالی آموزشی و پژوهشی را نیز به کار بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب شد

رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب شد