مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-12سياسي

برنامه ریزی یکپارچه برای تحقق توسعه پایدار نداریم


دبیر اجرایی پنجمین گفتمان ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری، 70 درصد از مشکلات امروز استان اصفهان را به دلیل نبود برنامه ریزی یکپارچه برای تحقق توسعه پایدار دانست و گفت: - امروز هر دستگاهی برای خودش برنامه ای دارد، درحالی که باید بتوانیم با یک برنامه ریزی واحد و منسجم، 20 سال آینده اصفهان را به دنیا نشان دهیم.

علی تقیان در نشست خبری پنجمین گفتمان ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری که امروز (یکشنبه_21 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: توسعه پایدار چهار عامل بسیار مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و محیط زیست را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی هرگونه توسعه در جوامع را انسان می دانیم، گفت: معتقدیم انسان ها باید از منابع خدادادی به گونه ای استفاده کنند که نسل های بعدی نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

دبیر اجرایی پنجمین گفتمان ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری، با اشاره به اینکه یک سری شاخصه هایی برای توسعه پایدار درنظر گرفته شده، افزود: کاهش استفاده از انرژی، کاهش میزان تولید زباله، سوق دادن فناوری های روز برای توسعه پایدار و تقویت توان مناطق مختلف شهری در جوامع ازجمله این شاخص ها است.

وی با تأکید بر اینکه شاخص های توسعه پایدار باید مورد ارزیابی قرار گیرد، ادامه داد: مدیران باید بتوانند این شاخص ها را ارزیابی کنند و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی یکپارچه برای تحقق توسعه پایدار نداریم

برنامه ریزی یکپارچه برای تحقق توسعه پایدار نداریم