مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-12حوادث

بسته خبری پلیس همدان؛ از کشف سوخت قاچاق تا بازداشت سارقان


کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین و کشف خودروی سرقتی در نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس کبودراهنگ بخشی از اقدامات مجموعه انتظامی استان طی هفته اخیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین، کشف خودروی سرقتی در نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس متوقف کردند افزود: در بازرسی از این کامیون، 5 هزار لیتر گازوییل قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان، 500 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

علی حسن حیدری با بیان این که قاچاقچیان، سوخت های یارانه ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می کردند، گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، با پلیس 110 تماس بگیرند.

کشف خودروی سرقتی فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف خودروی سرقتی در نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی حاجیلو کبودراهنگ حین گشت زنی در یکی از روستاهای شهرستان، یک دستگاه خودرو پژو پارس را که به صورت بلاصاحب رها شده بود را مشاهده و نسبت به شناسایی مالک آن اقدام کردند.

نبی شکرویسی در ادامه افزود: پس از شناسایی هویت مالک و استعلام از سامانه های ناجا مشخص شد، خودرو دارای سابقه سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس همدان؛ از کشف سوخت قاچاق تا بازداشت سارقان

بسته خبری پلیس همدان؛ از کشف سوخت قاچاق تا بازداشت سارقان