مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-12اقتصادي

طرح هوشمند کرونا، دروازه ورود به پساکرونا و زندگی عادی


جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: اجرای رسمی طرح مدیریت هوشمند کرونا برای رفع محدودیت ها و بازگشت مردم به شرایط عادی زندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در نود و هشتمین جلسه ستاد کرونای استان اظهارداشت: خوشبختانه در نوبت اول در استان تاکنون 90 درصد جمعیت 12 تا 18 سال و 92/48 درصد جمعیت بالای 12 سال واکسینه شده اند.

وی گفت: همچنین میزان واکسیناسیون جمعیت بالای 12 سال در دو نوبت هم به 79/08 درصد رسیده و در مجموع یک میلیون و 838 هزار و 858 دز واکسن در استان تزریق شده که بسیار ارزشمند است و شرایط مستمر  انجام شود.

وی اضافه کرد: تهویه کلاس های درس هم مهم است که گزارش شده حدود 3 میلیارد تومان برای خرید و نصب تهویه 10 هزار کلاس درس لازم است و این منابع مالی که می تواند به سلامت 230 هزار دانش آموز و 16 هزار فرهنگی کمک کند حتما باید تامین شود و سهل انگاری نکنیم.

حبیبی گفت: برخی کلاس ها تهویه دارد و با تعمیر درست می شود اما پیگیری مالی باید انجام شود زیرا نصب تهویه برای شرایط عادی هم در کلاس ها مهم است.

آغاز رسمی طرح مدیریت هوشمند و سایر موارد در صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن واکسن مجاز است و توصیه می شود در صورت لزوم برنامه ها در فضای باز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هوشمند کرونا، دروازه ورود به پساکرونا و زندگی عادی

طرح هوشمند کرونا، دروازه ورود به پساکرونا و زندگی عادی