مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-12سياسي

کارگروه زمان بندی توافق در مسیر برچیدن تحریم ها در وین تشکیل جلسه داد


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی اعلام کرد که کارگروه زمان بندی توافق برای نخستین بار از زمان آغاز دور جدید گفتگوها در وین اتریش برای برچیدن تحریم های ضدایرانی تشکیل جلسه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز یکشنبه با انتشار پیامی در در صفحه توییتر خود از آغاز تشکیل دور جدید گفتگوها در راستای رفع تحریم ها علیه ایران خبر داد.

نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در این خصوص نوشت که کارگروه زمان بندی توافق برای نخستین بار از زمان آغاز دور جدید گفتگوها در وین اتریش برای برچیدن تحریم های ضدایرانی تشکیل جلسه داد.

وی پیشتر نیز درباره این دُور از گفتگوها نوشته بود: مذاکره کنندگان توانستند برخی سوء تفاهمات را برطرف کرده و اقدامات عملی را آغاز کنند.

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه 1+4 نیز پیشتر تصریح کرده بود: در طول گفتگوهایی که از هشتم آذر شروع شد نگاه خودمان را در خصوص موضوعات مختلف گفتگوها چه در بحث برچیدن تحریم ها، اقدامات هسته ای، راستی آزمایی و تضمین ها و همین طور موارد دیگر بیان کردیم.

برخی از این مسائل در طی گفتگوهایی که چند روز گذشته انجام شد مورد قبول طرف مقابل قرار گرفته و برخی مورد قبول طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه زمان بندی توافق در مسیر برچیدن تحریم ها در وین تشکیل جلسه داد

کارگروه زمان بندی توافق در مسیر برچیدن تحریم ها در وین تشکیل جلسه داد