مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-12سياسي

قرائت قرآن برترین عبادت در اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان قم بابیان اینکه هدایت قرآن ابدی و ماندگار است و هر زمانی که ما به قرآن کریم مراجعه کنیم گمراه نمی شویم، گفت: پیامبر (ص) فرمودند افضل عبادات امت من بعد از قرائت قرآن دعا کردن است یعنی برترین عبادت امت اسلام قرائت قرآن است.

- ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم بابیان اینکه هدایت قرآن ابدی و ماندگار است و هر زمانی که ما به قرآن کریم مراجعه کنیم گمراه نمی شویم، گفت: پیامبر (ص) فرمودند افضل عبادات امت من بعد از قرائت قرآن دعا کردن است یعنی برترین عبادت امت اسلام قرائت قرآن است.

آیت الله سید محمد سعیدی در همایش طوبای کرامت که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: قرآن کریم تنها کتابی است که تحت تأثیر هیچ فرهنگ و اندیشه ای قرار نگرفته است و با توجه به فرا زمانی بودن قرآن کتابی تأثیر ناپذیر است.

وی با اشاره به حدیث ثقلین که قرآن را در کنار عترت دو ریسمان محکم الهی دانسته است، گفت: هدایت قرآن ابدی و ماندگار است و هر زمانی که ما به قرآن کریم مراجعه کنیم گمراه نمی شویم و راه را به ما نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به لزوم حفظ و محافظت از قرآن کریم، افزود: امام رضا (ع) نقل می کنند که فردی از امام صادق (ع) سؤال کرد چطور است که هرچه از زمان نزول قرآن می گذرد جز تراوت و تازگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت قرآن برترین عبادت در اسلام است

قرائت قرآن برترین عبادت در اسلام است