مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-13حوادث

کشف 103 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 53 باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی و کشف بالغ بر 103 تن انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری با تبریک سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت زینب کبری (س) و تبریک این روز به عنوان روز پرستار به مدافعان سلامت، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سر شبکه های اصلی مواد مخدر از اولویت های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: در این رابطه و در سال جاری با اشرافیت کامل و رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، 53 باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای 4 هزار و 786 عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر، عنوان داشت: در این مدت 103 تن و 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از باندهای بزرگ مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه از مجموع عملیات های صورت گرفته 107 عملیات توأم با درگیری تکاوران با قاچاقچیان مسلح بوده است، تصریح کرد: در این عملیات ها 10 قاچاقچی به هلاکت و 59 قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین از آنان کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 103 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف 103 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان