مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-13سياسي

«کامل اف»: استراتژی ازبکستان تبدیل همکاری های منطقه ای به عامل رشد اقتصادی است


استراتژی سیاست خارجی ازبکستان تبدیل همکاری های منطقه ای به عاملی برای رشد اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان در میزگردی به موضوع سیاست خارجی ازبکستان جدید: سیر، دستیابی و چشم اندازها با حضور مقامات وزارت امور خارجه ازبکستان، روسای سفارتخانه های کشورهای خارجی و نمایندگی های سازمان های بین المللی مقیم شهر تاشکند گفت: تحکیم روابط حسن همجواری و شراکت راهبردی  با کشورهای آسیای مرکزی از مهم ترین وظایف است.

در این مراسم چهره جدید ازبکستان در عرصه بین المللی تبادل نظر، ابعاد روز و اولویت های اصلی فعالیت سیاست خارجی کشور و همچنین نتایج به دست آمده طی سال های اخیر در زمینه سیاست خارجی بررسی شد.

کامل اف ضمن سخنرانی در این مراسم اظهار داشت: سال 2021 میلادی برای ازبکستان به ویژه در روابط بین المللی همراه با رویدادهای مهم سیاسی و روابط پرثمر دیپلماتیک بود.

سفرهایی در سطوح عالی و بالا انجام شد و گفت و گوهایی در قالب های دوجانبه و چندجانبه با همکاران کلیدی سیاست خارجی تشدید شد.

وزیر امور خارجه ازبکستان خاطرنشان کرد: هدف اصلی استراتژی سیاست خارجی ازبکستان در سال نو میلادی، همچنان توسعه، پویایی و رشد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، سکولاریسم و دموکراتیک کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کامل اف»: استراتژی ازبکستان تبدیل همکاری های منطقه ای به عامل رشد اقتصادی است

«کامل اف»: استراتژی ازبکستان تبدیل همکاری های منطقه ای به عامل رشد اقتصادی است