مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-13سياسي

ضرورت تقویت پایگاه ها و مساجد برای تحقق محله اسلامی


رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه درپی تحقق محله اسلامی هستیم، نقش پایگاه ها و مساجد را برای رسیدن به این هدف مهم تلقی کرد و تقویت آن را ضروری دانست.

- سردار حیدر بابا احمدی یکشنبه شب در همایش مسیر مبارک ویژه فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان رامسر که در اردوگاه شهدای هفت تیر برگزار شد با بیان اینکه تقابل دو جبهه حق و باطل اسلام و کفر همیشگی است، گفت: دشمن در حال تغییر تاکتیک است و باید آرایش مناسب مقابل آن بگیریم.

وی با اشاره به شروع فتنه های دشمنان، جنگ تمام عیار نرم در ابعاد مختلف را از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: نیروهای ما در خلیج فارس پهپاد دست نیافتنی آمریکا را ساقط کردند تا دشمنان در برابر عظمت ملت زانوی حقارت بزنند.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: قوی شدن یعنی زمانی که به ما واکسن نمی دهند و دانشمندان ما واکسن تولید می کنند تا با تولید داخلی تحریم ها را دور بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی برای مذاکرات تعیین شرط می کند و باید شرایط ما را بپذیرند.

وی با بیان اینکه قوی شدن ما نتیجه رشادت مردم همیشه در صحنه است، گفت: 230 هزار شهید نشانه ایستادگی ملت ایران است و امروز اگر قوی شدیم به خاطر خانواده های معظم شهدا است که سبب کمال، عزت و سربلندی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت پایگاه ها و مساجد برای تحقق محله اسلامی

ضرورت تقویت پایگاه ها و مساجد برای تحقق محله اسلامی