مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-13ورزشي

انتصاب های جدید در فدراسیون جهانی تکواندو/جای ایران همچنان خالیست


فدراسیون جهانی روسای جدید کمیته های مختلف خود را اعلام کرد که متاسفانه نامی از هیچ نماینده ای از ایران نیست.

- ، از سوی دکتر چو رییس فدراسیون رؤسای جدید کمیته ها و کمیسیون های مختلف برای یک دوره دو ساله تا پایان سال 2023 اعلام شد که در کنار اینکه نام هیچ ایرانی در میان آنها دیده نمی شود، مسئولیت کمیته داوران نیز برای نخستین بار به یک خانم سپرده شده است.

امیلی مورالس داور 35 ساله و کم تجربه آمریکایی که پیش از این نایب رییس کمیته داوران بوده و در مسابقات مختلف کنار شهرام اربابی و حافظ مهدوی قضاوت کرده، جوان ترین فردی است که از سوی چو به عنوان رییس این کمیته انتخاب شده است.

بر همین اساس ماریا روزاریو از گواتمالا و نایب رییس WT به عنوان رییس کمیته توسعه، سونگ چول کیم رییس سابق کمیته داوران به عنوان رییس کمیته فنی، سادوک رییس فدراسیون تکواندو فرانسه به عنوان رییس کمیته آموزش، موعود از عربستان به عنوان مسئول کمیسیون کلاس بندی پاراتکواندو و رییس کمیته تکواندو برای همه منصوب شدند.

همچنین سریویکوران از تایلند به عنوان رییس کمیته مالی و خزانه دار فدراسیون جهانی، محمد شعبان از مصر رییس کمیته مسابقات، ژان ماری از سوییس به عنوان رییس کمیته اخلاق، مل لورنزا از ایتالیا به عنوان رییس کمیته حقوقی، دکتر دای هیون جئونگ از کره جنوبی به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب های جدید در فدراسیون جهانی تکواندو/جای ایران همچنان خالیست

انتصاب های جدید در فدراسیون جهانی تکواندو/جای ایران همچنان خالیست