موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-13دانش

واکاوی عدم اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی/فقدان وجود بازوی نظارتی و عزمی که براجرا نیست


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به کارشکنی هایی که در اجرای مصوبات این شورا صورت می پذیرد، از جلساتی گفت که در دولت های گذشته برگزار نمی شد و سندهای بر زمین مانده ای که عزمی بر اجرای آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدرضا مخبر دزفولی متولد سال 1340 دزفول است که طی سال های 1384 تا 1397 دبیر آن را به گفت وگو نشستیم و عدم اجرای برخی از مصوبات این شورا را واکاوری کردیم.

در این گفت وگو مخبردزفولی از جلساتی گفت که در دولت های گذشته برگزار نمی شد و کارشکنی هایی که در اجرای مصوبات صورت می پذیرفت.

از سند بر زمین مانده تحول آموزش و پرورش کشور گفت که حداقل بیش از یک دهه از تصویب آن می گذرد و سند بیست سی وارداتی یونسکو که مبنا قرار گرفت و بلافاصله برایش ساختار سازمانی، استانی و شهرستانی ایجاد کردند.

  از خلاهای موجود در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت و تاکید کرد که این شورا باید بازوی نظارتی داشته باشد.

فارس: جمع بندی خودتان در سال های مختلف درباره عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی چیست؟ مخبردزفولی: ‍اول سپاسگزاری می کنم از مقام معظم رهبری برای حکم جدید انتصاب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که بنده هم افتخار دارم یکی از آن اعضا باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی عدم اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی/فقدان وجود بازوی نظارتی و عزمی که براجرا نیست

واکاوی عدم اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی/فقدان وجود بازوی نظارتی و عزمی که براجرا نیست